2011. március 20., vasárnap

Cékla és sárgarépa a sütőből

Szellem a fazékban blogjában találtam egy sültcékla receptet. Az ötlet tőle származik, de eldöntöttem, hogy megpróbálom a céklát sárgarépával kombinálni és a fűszerezésen is változtattam. Hozzávalók:
2 cékla
1 sárgarépa
só, bors
1 deci főzőtejszín
1 kanál étolaj
csipetnyi köménymag
1 kanál balzsamecet
1 kávéskanál méz
1 babérlevél összemorzsolva.
A céklát felkockáztam, a sárgarépát felkarikáztam. Sütőedénybe raktam, sóztam, borsoztam, köménymaggal megszórtam, rácsurgattam a mézet, olajat, tejszínt,  balzsamecetet, rámorzsoltam a babérlevelet. Kevés vizet is öntöttem alá. Lefedtem alufóliával és közepes tűzön a sütőben  puhára pároltam.

Balzsamecet: ha valakinek nincs otthon balzsamecetje, akkor egy kanál fehér-vagy vörösborral, vagy almaecettel is pótolható, helyettesíthető szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...