2011. december 24., szombat

Ananászos rizsköret és hal

Két személyre: 10 deka alaposan átmosott rizst megfőzök.  1 deci jogurtot, 2 kanál majonézt, csipetnyi curryport, csipetnyi gyömbérport, csipetnyi őrölt borsot, kevés sót összekeverek. Belekeverem a rizst, majd a levétől  lecsepegtetett ananászkonzervet. (Ezt egyszer szilveszterre csináltam, csak akkor apró falatokra vágott főtt csirkehúst is kevertem bele.)
A másik tányér, a rizs egy kis szárított zellerrel megszórva

A halszeleteket megsóztam, kevés szárított  bazsalikommal, kakukkfűvel, csipetnyi curryval megszórtam. A kiolajozott tepsibe két gerezd nem lehéjazott, hanem jól megmosott és félbevágott fokhagymát, feldarabolt fél citromot  tettem. Melléjük raktam a halszeleteket. Lefedtem alufóliával, tíz percet sütöttem 200 fokon, majd egy kanál olajjal meglocsolgattam a tetejüket, (pici vegetát is szórtam a tetejükre, mert szeretem a halon), s tíz-tizenöt percet fedetlenül pirítottam, amíg színt kaptak.
(Csalóka a kép: nem olyan nagyokra vágtam az ananászt, mint ahogy tűnik, csak épp kis süteményestányáron tálaltam a halat és a köretet, azért néz ki minden aránytalanul nagynak a tányéron minden)

2 megjegyzés:

  1. Áldott, békés, boldog karácsonyt kívánok!
    Szeretettel:
    Mrita

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta. Hasonlóképp elkészített "natúr" halat készítettünk mi is. Nagy sikere volt Karácsonykor. Bízom benne békésen, boldogan telt el az ünnep nálatok is. :)

    VálaszTörlés

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...