2011. december 24., szombat

Fahéjas, diós, kandírozott gyümölcsös muffin

Esztiék kóstolóba hozott püspökkenyere adta az ötletet a karácsonyi ízű muffinhoz. Ez az egyetlen süteményünk, amit Zoli és én  sütöttünk e karácsonyon, hisz a családi karácsonyi ebéd után Zoli anyukája és sógornőm, Eszti is csodálatos sütikkel láttak el bennünket. Holnap az én szüleimhez megyünk karácsonyi  családi ebédre...


A muffinhoz a hozzávalók:
1 jogurt
1 pohár cukor
2 pohár liszt
3 tojás
fél sütőpor
1  marék apróra vágott dió (vagy  mazsola, esetleg mindkettő is)
1 vaníliáscukor
1/3 pohár olaj
reszelt citromhéj vagy pár csepp citromolaj
gyömbérpor (késhegynyi)
fahéj  (két késhegynyi)
 fél marék kandírozott gyümölcs.
Másik fél marék kandírozott gyümölcs a tetejére.
Hozzávalókat összemixelni, amikor a muffinsütő formába kerül a nyers massza, megszórni a fél maroknyi kandírozott gyümölccsel a tetejüket.200 fokon sütni.
Szerintem ha kell, meg lehet porcukrozni a tetejüket.

2 megjegyzés:

  1. Minden van itthon hozzá! Nagyon jól néznek ki! Holnap ki is próbálom, noha én tejjel, s nem joghurttal szoktam készíteni!

    Áldott Ünnepeket Nektek! :-)

    VálaszTörlés
  2. Visszajöttem a pontos receptért! :-)
    Majd fényképezek! :- )

    VálaszTörlés

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...