2012. augusztus 6., hétfő

Húsgolyók zöldségágyon

Nigella darált marhahúson és zöldségen alapuló diétája bejárta a magyar sajtót is. A recepteket elmentettem ,,jobb időkre'', most döntöttem el, hogy elkészítem egyik-másik ételt. Az első, amit megfőztem, a Karalábés egytál húsgolyókkal címet viseli. Pofonegyszerű elkészíteni.

Az eredeti recept: összekeverünk 15 dkg darált marhahúst 1-1 evőkanál sovány túróval és zsemlemorzsával. Golyókká formázzuk, és mélyebb edényben, kevés olajon körbesütjük, kivesszük. Az olajba beleteszünk 1-1 nagyobbra vágott karalábét, sárgarépát és hagymát, megfuttatjuk, majd felöntjük 3 dl zöldséglevessel és lefedve, kis lángon 15 percig főzzük. Visszatesszük bele a húsgombócokat, összeforraljuk és 1 evőkanál frissen vágott zöldfűszerrel megszórjuk. Ez az egy személyes adag 330 kcal mindössze.
Amit változtattam: a karalábét és a sárgarépát lereszeltem, a hagymát nagyon apróra vágtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...