2011. február 16., szerda

Sült paprikás bab

Igazi balkáni étel. A nagyszemű babot -- 10-12  dekányit -- puhára főztem, majd egy nagy fej hagymát 2 kanál olajon megpároltam. Összekevertem a babot, a hagymát, sót, borsot, vegetát, zöldségzöldet. Két óriás piros télipaprikát megmostam, kivágtam a csumáját, megszabadítottam a magjától, megtöltöttem a hagymás babbal, majd egy alufóliával kibélelt, kiolajozott kisebb edényben a paprikát szájával felfelé belehelyezve megsütöttem (ha nem olyan duci a paprika, mint amit én vettem, hogy megáll a saját lábán, akkor fektetve is megsüthető). A bab, ami nem fért bele  a paprikákba, az edénybe került melléjük. Ha valaki úgy gondolja, száraz lesz, kevés olajjal megszentelheti a  a paprikák szájában és a paprikák mellett levő babot is, én feleslegesnek tartottam. A paprika primőráru, de 34 és 35 dinárért vettem darabját, tehát 70 eurocentbe került a kettő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...