2011. július 30., szombat

Sültpaprika saláta

Gyönyörű paprikát vettem, úgyhogy nyilvánvaló volt, sültpaprika saláta lesz belőle.
Azért tettem alufóliát alá, hogy ne legyen szénfekete a sütőedény. Magas hőfokon feketére sütöttem a paprikák mindkét felét, majd azonnal letakartam tiszta törölgetőruhával és ez alatt, a gőzben hagytam kihűlni. Így könnyebb a héjától megszabadítani.
Amikor lehéjaztam, akkor fokhagymát aprítottam rá, sóztam,borsoztam, kevés étolajjal meglocsoltam (olívaolaj vagy más étolaj). Lehűtve akár befőttesüvegben lezárva a hűtőszekrényben 2-3 napig is eláll. Most néhány paprikamag is maradt benne, de minket nem zavar.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a sültpaprikát, még salátának nem ettem, de majd kipróbálom! Nézzél már be hozzám díjat szeretnék adni!

    VálaszTörlés
  2. Isteni finom!!! Bár nagyon szeretem (kevés cukros ecetes lében), de mindig készen vásárolom, sohasem készítettem :)

    VálaszTörlés
  3. érdemes sütni, a lényeg: amikor fekete a héja, ki a alerniből és gyrsan letakarni, ha a gőzben hűl ki, könnyen héjazható

    VálaszTörlés

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...