2011. március 27., vasárnap

Hamis krémes

Gyorsan  és főképp sütés nélkül készül. Nem szeretem a krémes tésztáját -- ha a boltban veszem, akkor töredezik, darabokra hullik szét, esetleg nem friss. Ha én nyújtom ki, sütöm meg, akkor macerás. Ezért háztartási keksz pótolja. A krémet 6 tojásos klasszikus krémes krémjeként is elkészíthetem, de elkészíthetem gyorsan is, kevés fáradtsággal, mégpedig pudinggal.


Hozzávalók:
20-25 deka  deka háztartási  keksz (vagy vajaskeksz)
2 vaniliás pudingpor
1 liter tej
7 kanál cukor
10 deka főzőcsoki 
1 kanál vaj vagy margarin  a csokiolvasztáshoz
kávé.
Az 1 deci kávéba (neszkávé is lehet) egyenként belemártogatom a kekszet, s szépen egy mélyebb kistepsit, vagy nagyobb, tégla alakú jénait kibélelek vele. Amikor  a keksz feléből ilyen szépen kiraktam a sütemény alját, ráöntöm a közben 1 liter tejből és két pudingporból megfőzött krémet. Ezt a langyos pudingot ráöntöm a kekszből készült alapra. Elsímítom rajta és a kávéba mártott keksz másik felével leborítom. Ha minden kekszet egyszerre raknék a kávéba, elázna a keksz, gusztustalan lenne. A tetejét csokimázzal befedem. Lehűtöm. Fél nap múlva már puha is.
Gyorsan elkészül.



10 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes, ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki,nagyon finom hm....beleharapnék!

    VálaszTörlés
  3. Kihagyhatatlan! :-)
    Ezt én is elkészítem!

    VálaszTörlés
  4. Ez nekem is ízlene :)

    Kapsz tőlem "egy jó szót" , kérlek nézz be hozzám :)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm, nagyon jó ötlet és jóleső érzés ilyesmit olvasni

    VálaszTörlés
  6. Soha nem bírom ki, hogy recept szerint készítsek valamit. Szóval, egy liter tejhez három puding, tíz dekagramm margarin, vaníliás cukor pluszban... Ez volt az én változatom :)
    Kösz az ötletet, Kati!

    VálaszTörlés
  7. én köszönöm, remélem, aki elolvassa e soraidat, az kipróbálja így is.

    VálaszTörlés
  8. Érdekes változat a krémesre.
    Nézz be hozzám, kérlek, egy jó szó vár.

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok megköszöném ha segitene valaki szeretném megcsinálni eszt a sütit csak, nem értem hogy hogyan kel belemártogatni a kávéba mert úgy szerintem el ázik ,nem értem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én már 20 éve csinálom, sose ázott még el, mert egy pillanatra mártom csak bele, tehát gyorsan belemártom és azonnal kivesezm.

      Törlés

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...