2011. március 13., vasárnap

Párolt marhahús sok zöldséggel

Két vékony szelet marhahúst beleraktam a sütőtepsimbe, sóztam, borsoztam, 1 kanál étolajat és kevés vizet öntöttem alá. Lefedtem alufóliával és közepesen meleg sütőben pároltam. Egy jó óra múlva hozzátettem 2 gerezd fokhagymát (héjastól, hogy egészben maradjon, ne keveredjen el a szafttal, mert nekem nem szabad ennem ilyesmit, de az íze kell ebbe az ételbe) 4 közepes burgonyát és 2 kisebb sárgarépát. Ekkor megszórtam ételízesítővel. Fél óra múlva egy darab tölteni való paprikát és egy kisebb méretű zsenge tököt is hozzáaprítottam. Tovább pároltam még 20-30 percig, amikor már csak kevés szaftja maradt.
Ez lesz a a vacsoránk. A zsenge tök helyett például brokkoli is mehet hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...