2011. március 19., szombat

Sült paprika töltve és bundázva

Vettem egy zacskó fagyasztott sült paprikát a boltban. Habár most már a piacon is egész évben meg lehet venni a sütni való paprikát, ez egyszerűbb, kényelmesebb  megoldás.
Amikor a 6 darab paprika egy kicsit megolvadt, megkapargattam, ezzel lejött a feketére sült bőre, majd óvatosan kiskanállal kikapartam belőle a magokat is.Megmostam, lecsurgattam róla a vizet. Vettem 25 deka érlelt túrót is, ezt picit sóztam, borsoztam, egy kevés snidlinget aprítottam bele. Lehet feta, lehet juhtúró vagy bármilyen más. A sózásnál persze figyelembe veszem a túró sósságát. A snidling elhagyható, viszont egy nyers tojást is bele lehet keverni a túrós masszába, hogy összetartsa, főképp, ha frisstúrót használunk hozzá. Megtömködtem a masszával a paprikákat. Nem tragédia, ha a paprika oldala kihasad, mert amikor liszttel, tojással és zsemlemorzsával panírozom, úgy igazítom a paprikát, hogy ne follyon ki a töltelék. Bő olajban kisütöttem.
Spenóttal tálaltam, de a saláta, sült krumpli is finom hozzá.

3 megjegyzés:

  1. Nem semmi! Életemben nem hallottam ilyen ételről! Mondjuk, én juhtúróval tudom elképzelni, mert nem írtad, milyet tettél bele!:-) De azért nem feltétlen... Ja, és ma rádöbbentem, mi olyan érdekes a főoldalon! A Macsek szemei! Csodaszépek!

    VálaszTörlés
  2. jaj, kösz, hogy szóltál, érlelt túrót használtam hozzá. javítottam/kiegészítettem a szövegben.
    Szerintem ez jó húspótló étel. Nálatok is lehet fagyasztott/mélyhűtött sült paprikát kapni? Én szoktam nyáron és ősszel paprikát sütni.
    különben könnyű elkészíteni, nem olyan macerás.

    VálaszTörlés
  3. de hogy kiegészítsem: néhány éve készítettem már frisstúróval is, de akkor okvetlenül kell bele tojás, hogy összetartsa. próbáld ki bátran.

    VálaszTörlés

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...