2011. március 3., csütörtök

Kínaihoz hasonlító csirke

Az eredeti receptre már nem emlékszem. Én így csinálom két személyre:
20-30 deka csirkemellet apró kockára vágok, kevés olajon megpirítom. Egy sárgarépát, egy kisebb fej hagymát -- vagy fél szál póréhagymát -- , egy gerezd fokhagymát, néhány fej gombát, negyed fej káposztát apróra szelek. Hozzáöntöm a húshoz, egy deci vízzel felengedem, sózom, borsozom, gyömbérporral vagy  2 centi gyömbérrel ízesítem,  5-6 percig fedő alatt majd párolom,majd a fedőt leveszem, hozzáöntök egy kanál szójaszószt és még  főzöm, pirítom pár percig. Szezámmagot kicsit megpirítottam, főtt tésztával elkevertem, és a kínainak nem nevezhető, de arra hasonlító ételt ezzel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...