2011. április 9., szombat

Palacsinta szombat délutánra

Szombatonként szinte soha nem ebédelünk itthon. Délután édességet ettünk volna, de semmi nem volt itthon, viszont lusták voltunk boltba menni. Kevertem palacsintatésztát, s amíg Zoli a palacsintát sütötte, egy síma vaníliakrémet főztem:
4 tojássárga, 4 kanál liszt, fél liter tej, 1 vaníliáscukor, 5 kanál cukor. Palacsintatortát készítettem, vagyis a palacsintát lefektettem, megkentem krémmel, rá a következőt...Csak hidegen jó.  Zoli az előbb emlegette, milyen klassz lett. Ezért kerül fel a blogra.
A tányér: harminc éve nászajándékba kaptam a készletet, akkor dühösen  megpróbáltam levakarni róluk a szörnyű mintát. Nem sikerült, viszont a készlet törhetetlennek bizonyul. Nemigen használjuk, csak ezt a  süteményestányért nagy ritkán.

2 megjegyzés:

  1. Melinda is készítette már így. nagyon ízletes. kellemes hétvégét kívánok.

    VálaszTörlés

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...