2011. január 12., szerda

Gyömbéres csirke - Ági barátnőm receptje

Ági barátnőm Budapesten, a Nyugati-pályaudvarnál levő boltban vett 5o-6o deka alsó csirkecombot, mégpedig bőr nélkülit. Otthon megmosta, tepsibe rakta, tett mellé néhány darabka gyömbért -- a gyömbérpor is megteszi, azzal is meg lehet szórni a húst. Hámozott néhány burgonyát, ezeket  vastagabb hasáb alakúra vágta, néhány sárgarépát is mellé tett. Kevéske vizet öntött alá, egy-két kanál étolajat, majd megszórta izvarázzsal - ami elég sós--, szórt rá néhány szem vörösborsot. Nekem most  felső csirkecombom volt itthon -- 4 darab és bőrös--, izvarázs helyett sót és vegetát használtam, s egész szemes vörösbors helyett egy kevés őrölt tarkaborssal szórtam meg a húst, a felkockázott burgonyát és sárgarépát és néhány gyömbérdarabkát. Sőt, Zoli imádja a fokhagymát, néhány héjas, megmosott gerezd fokhagymát is tettem mellé. Lefedtem alufóliával, s közepes sütőben 4o percig sütöttem, majd 1o percig alufólia nélkül piritottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

mk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...